miércoles, 26 de septiembre de 2007

HURT

Johnny Cash escolleu esta canción para facer unha versión acustica na que relata os mellores e peores momentos da sua vida. A canción orixinal, de Nine Inch Nails, describia a dor da adicción a heroína. Pero a versión de Cash chega moito mais alá.
No video podemos apreciar a un Johnny Cash anciano que recorda os momentos mais relevantes da súa vida, incluindo a súa casiña da infancia, cuando estivo na cadea por abuso de sustancias, o seu bebe e sua moi amada June a que tan duro tratou de conquistar hasta que ao fin o logrou.

A letra da canción e un exercicio de honestidade xa dende un principio:


Ferinme a min mesmo hoxe
Para ver se ainda sinto
Enfocome na dor
O unico que e real
A agulla fai un burato
Ese vello aguillón familiar
Trata de matalo todo
Pero eu recordo todo
...




...

What have I become? __________________En que me transformei?
My sweetest friend __________________Meu amigo mais doce
Everyone I know __________________Cada persoa que coñezo
Goes away in the end __________________Afastase ao final
You could have it all__________________Ti poderias ter todo
My empire of dirt __________________Meu imperio de suciedade
I will let you down __________________Eu decepcionareite
I will make you hurt __________________Eu causareiche dor

...


pun, pun, pun, pun, pun, pun, pun, pun, pun, pun, pun, pun, pun, pun, pun, pun, pun, pun, pun, pun, pun, pun, pun, pun, pun, pun, pun, pun, pun, pun, pun, pun, pun, pun, pun, pun, ... esa fodida tecla

No hay comentarios: